ՌԴ ԱԳՆ պաշտոնական ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան լրագրողներին իրազեկել է, որ իրենք խնդրել են պաշտոնական Բաքվին Ադրբեջանում Ռուսաստանի դեսպանատան հյուպատոսական բաժնի աշխատակիցներին հնարավորություն ընձեռել այցելելու Ռուսաստանի քաղաքացիներին։ «Ցավոք, այս պահին Ռուսաստանի դեսպանին հնարավորություն չի տրվել այցելեուլ Ռուսաստանի քաղաքացիներին, այդ թվում՝ ռուսական լրատվամիջոցների լրագրողներին»,- հավելել է Զախարովան:               
 

12-րդ «Ոսկե ծիրանի» անակնկալներից մի քանիսը

12-րդ «Ոսկե ծիրանի»  անակնկալներից մի քանիսը
07.07.2015 | 10:25

«Ոսկե ծիրան» Երևանի միջազգային կինոփառատոնին ընդառաջ հրավիրված հերթական մամուլի ասուլիսը հաճելիորեն կանխատրամադրեց մասնակիցներին համաշխարհային կինոյի ծանրակշիռ դեմքերի հետ սպասվելիք հանդիպումներին: Կինոփառատոնի պատվավոր հյուրերի շարքում կլինեն ֆրանսիացի կինոդերասան Պատրիկ Շենեն, գերմանացի կինոդերասանուհի Նաստասյա Կինսկին, հանրաճանաչ իտալուհի Օռնելա Մուտին: Փառատոնը կներկայացնի «Ես սիրվելու համար չեմ այստեղ» (ռեժ.՝ Ստեֆան Բրիզե) ֆիլմը՝ Շենեի, «Սվանի սերը» (ռեժ.՝ Ֆոլքեր Շլյոնդորֆ) ֆիլմը՝ Մուտիի մասնակցությամբ: Օռնելա Մուտիին «Ոսկե ծիրանը» կշնորհի մրցանակ՝ համաշխարհային կինոարվեստում ունեցած վաստակի համար:
Հետահայաց ցուցադրությունները կնվիրվեն Նաստասյա Կինսկիին՝ ներառելով «Թես» (ռեժ.՝ Ռոման Պոլանսկի), «Փարիզ, Թեքսաս» (ռեժ.՝ Վիմ Վենդերս), «Մարիայի սիրեցյալները» (ռեժ.՝ Անդրեյ Կոնչալովսկի) ֆիլմերը: Հանրահայտ այս դեմքերի հանդիպումները լրատվադաշտի ներկայացուցիչների հետ կկայանան «Մոսկվա» կինոթատրոնի դահլիճում:
Ասուլիսը ներկայացրեց նաև Հարություն Խաչատրյանի վերջին մրցանակները, որ նա իր հետ բերել էր Երևան Մոսկվայից՝ այնտեղ օրերս կայացած 37-րդ միջազգային կինոփառատոնից:
«Իլյուզիոն» կինոթատրոնում կայացել է ռեժիսորի 60-ամյակին նվիրված ստեղծագործական երեկոն, որի ընթացքում ցուցադրվել է 1989-ին նրա նկարահանած առաջին լիամետրաժ ֆիլմը՝ «Քամին ունայնության»: Իր առաջին ցուցադրությունից հետո հայ կինոգետների և մամուլի սուր քննադատությանն արժանացած այս ֆիլմը մոսկովյան հանդիսատեսն արժանացրել է բացառիկ ուշադրության:
Հարություն Խաչատրյանին շնորհվել է երկու մրցանակ՝ Մոսկվայի միջազգային կինոփառատոնի մրցանակը՝ կինոարվեստի և հայ-ռուսական մշակութային համագործակցության մեջ ունեցած մեծ ավանդի համար, և ռուս կինոգետների և կինոքննադատների գիլդիայի «Փիղ» մրցանակը՝ համաշխարհային կինոյում ունեցած մեծ ավանդի և «Ոսկե ծիրան» միջազգային կինոփառատոնը հիմնադրելու համար:
«Քամին ունայնության» ֆիլմի համահեղինակը (այսպես բնորոշեց Հարություն Խաչատրյանը Միքայել Ստամբոլցյանին) հորդորեց արժանին մատուցել Ֆրունզե Դովլաթյանին, ում գործուն աջակցության արդյունքում է ստեղծվել «Քամին ունայնության» ֆիլմը:
Հարություն Խաչատրյանը, որ հատկապես վերջին տարիներին պատճառ չունի զարմանալու պատվավոր մրցանակների առատությունից, իրեն բնորոշ անմիջականությամբ խոստովանեց, որ ցանկացած ռեժիսորի համար էլ հաճելի է մրցանակի արժանանալը, և որ դրանց մասին քամահրանքով խոսողներն այն ռեժիսորներն են, որոնք չեն արժանանում մրցանակների և բախտ չեն ունենում ճանաչվելու հանդիսատեսի կողմից:
Նա տեղեկացրեց, որ այս տարի կինոփառատոնի շրջանակներում՝ հուլիսի 16-ին, հանդիսատեսը հնարավորություն կունենա դիտելու իր ֆիլմերից մեկը՝ «Ճերմակ քաղաքը», որը պատմում է իր բնօրրան Ջավախքի մասին:
«Շնորհակալ եմ ձեզ բարեհաճ վերաբերմունքի համար, բայց ես նաև հիշում եմ այն տարիները, երբ շատ դաժան էին իմ հանդեպ և կինոգետները, և լրագրողները, երբ գեղխորհրդի 12 անդամները միաբերան հայտարարում էին, որ «Քամին ունայնությանը» ստորություն և հիմարություն է, որ ֆիլմ չէ»: Այդ ժամանակ ես ու Միքայել Ստամբոլցյանը նստում էինք կողք կողքի ու, իմանալով հանդերձ, որ այդ կարծիքները ճիշտ չեն, լուռ, խայտառակ վիճակում լսում էինք բոլոր քննադատությունները»,- վերհիշեց Հարություն Խաչատրյանը: Իսկ Միքայել Ստամբոլցյանը սփոփեց. «Եթե ռեժիսորը սպիներ չունի, ուրեմն ռեժիսոր չէ»:
Հարություն Խաչատրյանը իրազեկեց, որ Մոսկվայի կինոփառատոնը մեկ օր է նվիրել Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին նվիրված «Այլևս երբեք» ծրագրին: Ցուցադրվել է ութ ֆիլմ: Իհարկե, Թուրքիայի դեսպանատունն իրեն բնորոշ վարքագծով փորձել է խոչընդոտել այդ ֆիլմերի ցուցադրությանը, սակայն ջանքերն ապարդյուն են եղել. մեր ազգային ցավի թեմայով կինոպատումները ճեղքել են թուրքական դիվանագիտության պատնեշը և ծառացել օտարազգի հանդիսատեսի աչքերի առջև հերթական անգամ: Հարություն Խաչատրյանի հավաստմամբ` ցուցադրության ընթացքում զբաղված են եղել ոչ միայն կինոդահլիճի նստատեղերը, այլև աստիճանները, և կինոցուցադրությունները առիթ են տվել բազմաթիվ լուրջ հարցադրումների ու քննարկումների մոսկովյան հանդիսատեսի շրջանում:


Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1341

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ